אנחנו ב״בעצם״ מאמינים שכדי לתמוך בבניית נפש בריאה לילדים.ות, עלינו לחזור ללמד את מלאכות היד המסורתיות. אבותינו ואמותינו אספו ידע איכותי רב שהולך ונעלם, אך למעשה אותו ידע מעולם לא היה יותר רלוונטי- הן במובן הפרקטי והן במובן החינוכי…
יצירה עצמאית, דרך ליווי אוהד של אדם בוגר, מספקת לילד.ה הזדמנות לפיתוח הערך העצמי, הנחישות, היצירתיות, העצמאות והשאפתנות. כל אלו תכונות חשובות לאין שיעור בעולמנו המשתנה.
דרך יצירת מרחבים חינוכיים מעודדי עצמאות אנחנו מבטאים כבוד שורשי לילד.ה בתור אדם, ובעזרת העבודה עם הכלים, או אפילו בעזרת מפגש ביער- אנו מגבירים את תחושת החירות והכבוד בקרב תלמידינו.
תוך שימוש בתפיסות וכלים מעולמות החינוך ההומניסטי הבלתי פורמלי, מדיטציה פעילה וכוונות, אקולוגיה עמוקה וכמובן אוצר הידע של מלאכת העץ המסורתית, אנחנו יוצרים מרחבים חינוכיים המקיימים חוויה ייחודית של חיבור לטבע, העמקה בכוחה של היצירה, והתקשרות לתפיסת היוצר הבריא- המודל אליו אנחנו מכוונים את מעשה המלאכה.
בעצם פועל על WordPress